in

Inilah trik kecantikan yang paling viral sekarang ini!

Ada pelbagai cara untuk menjaga kecantikan tanpa mengeluarkan kos yang besar. Kami dah tapis semuanya dan inilah yang terbaik untuk wanita-wanita di Malaysia.

Jom kita mula.

  1. Menggunakan Hampas Kopi Manfaatkan hampas kopi yang biasanya dibuang! Gosokkan hampas kopi secara perlahan pada wajah yang telah dibasahi. Biarkan selama 10-15 minit, kemudian bilas dengan air hangat. Kulit anda akan terasa lebih halus dan segar!
  2. Menggunakan Facemask dan Timun Buat facemask semula jadi dengan mencampurkan yogurt dan madu. Sapukan pada wajah dan letakkan hirisan timun di atasnya. Biarkan selama 20 minit, kemudian bilas dengan air sejuk. Kulit anda akan terasa lebih lembap dan segar!
  3. Menggunakan Air Beras – Jadi Bedak Sejuk Jangan buang air cucian beras! Biarkan air beras mengendap semalaman, kemudian gunakan endapan tersebut sebagai bedak sejuk. Sapukan pada wajah sebelum tidur dan bilas keesokan harinya. Kulit anda akan kelihatan lebih cerah dan halus!
  4. Menggunakan Aloe Vera Potong daun aloe vera dan ambil gelnya. Sapukan gel aloe vera terus pada wajah dan biarkan selama 15-20 minit. Bilas dengan air sejuk. Aloe vera membantu menenangkan kulit dan mengurangkan kemerahan!

Anda boleh dapatkan pengurut muka dengan harga kilang di sini


What do you think?

Written by baiktengok.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Ustaz Muhammad Al Amin – Sejarah Melayu Yang Dirahsiakan Oleh Penjajah Sekian Lama

TIDAK BERPUASA MENGAKU BERPUASA – DATUK ABU HASSAN DIN AL HAFIZ